۱۳۹۰ فروردین ۱۱, پنجشنبه

Dave Grohl: موزیک راک نمرده است

نفر اصلی گروه Foo Fighters باور دارد که آلبوم جدیدشان Wasting Light راک اند رول تمام عیار است. او اقرار کرده است که هرچند موزیک راک در تجارت خیلی محبوب نیست اما هنوز نمرده است.

او به مجله ی بیلبورد گفت: «فقط به این دلیل که راک اند رول در جداول موسیقی های محبوب و پرفروش شماره ی یک نیست نمی توان آن را منسوخ دانست. این بدان معنی نیست که راک مرده است. من مفهوم راک اند رول را می دانم. راک اند رول زندگی و تنفسی ست که در نگاه هرکس می توانی ببینی.»

او در ادامه اقرار کرد که آلبوم Wasting Light ارزش های موسیقی راک اند رول را متجلی خواهد کرد. او گفت: «عضو بودن در گروهی که می تواند فروش بالایی داشته باشد اما باز هم در گاراژ آهنگ ضبط می کند بسیار شاعرانه است. چرا باید به گران قیمت ترین استودیو برویم و با بزرگ ترین تهیه کننده ها کار کنیم و بهترین آلات موسیقی موجود در بازار را بخریم؟ آیا راک اند رول این است؟!»

Dave در ادامه گفت: «کودکانی که از مدرسه فرار می کردند، خانه رنگ می کردند و در انبار مبلمان فروش ها کار می کردند تا بتوانند دل به دریا بزنند و از همه چیز رهایی یابند کجایند؟ من علاقه ای ندارم کاری را انجام بدهم که دیگران از من انتظارش را دارند.»

آلبوم بعدی گروه Foo Fighters به نام Wasting Light در دوازدهم آوریل امسال منتشر خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: