۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

در«شواليه تاريكي برمي‌خيزد»ماريو كوتيلار مقابل دوربين كريستوفر نولان مي‌رود - سایت خصوصی سرورهای یوروکم

شوالیه تاریکی برمی‌خیزد؛ تازه‌ترین اخبار از بتمن جدید کریستوفر نولان





قسمت جدید سری فیلم‌های بتمن در کنار فیلم‌هایی چون تن‌تن (استیون اسپیلبرگ) و هابیت (پیتر جکسون) یکی از کنجکاوی برانگیز‌ترین پروژه‌های سینمایی جهان است و بسیاری از دوستداران این مجموعه فیلم‌ها منتظرند تا کریستوفر نولان خبر جدیدی را از این پروژه در اختیار رسانه‌ها قرار دهد. نولان هم به تازگی به لس آنجلس تایمز گفته است که نام فیلم از گاتهام سیتی به شوالیه سیاه برمی‌خیزد تغییر داده شده است.

نولان همچنین اعلام کرد که این فیلم با استفاده از سیستم آیمکس و دوربین‌های اچ‌دی مقابل دوربین می‌رود و او قصد ندارد فیلم جدید مجموعه بتمن را با استفاده از فرمت سه بعدی بسازد.

نولان حاضر به ارائه اطلاعات بیشتر درمورد فیلم جدید خود نشد، اما تایید کرد «Ridller» یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های منفی مجموعه قصه‌های مصور بتمن و فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی قبلی در آن حضور ندارد. نولان دراین‌ مورد به لس آنجلس تایمز گفت: «در فیلم جدید خبری از «Ridller» نیست. اما ما از بسیاری شخصیت‌های قبلی استفاده می‌کنیم و چند شخصیت جدید هم خواهیم داشت». نولان افزود: «قرار نیست همه چیز را از اول تعریف کنیم، اما می‌خواهیم ظاهر و حس «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» به قبلی‌ها وفادار باشد.»

اکران فیلم برای 20 جولای سال 2012 برنامه‌ریزی شده و تا کنون حضور بازیگرانی چون مورگان فریمن، گری اولدمن، مایکل کین و تام هاردی در آن قطعی شده و کریستین بیل هم دوباره در نقش بتمن ظاهر خواهد شد. حالا که نولان حضور Ridller را در فیلم منتفی دانسته و گویا خبری هم از رابین و جوکر در فیلم جدید نیست باید دید که این فیلم چه شخصیت جدیدی را رو خواهد کرد. البته نولان همیشه عادت داشته که اخبار مربوط به فیلم‌هایش را تا زمان اکران مخفی نگه دارد و اصلا بعید نیست که یکی از ستاره‌های بزرگ سینما را برای بازی در نقش یکی بدمن‌های فیلم‌ جدیدش در نظر گرفته باشد. باید منتظر ماند و دید که نولان چگونه طرفدارانش را غافلگیر خواهد کرد.




او قصد ندارد فیلم جدید مجموعه بتمن را با استفاده از فرمت سه بعدی بسازد

هیچ نظری موجود نیست: